Wat ga ik proberen in 2014?

Gelukkig 2014Ook ik wil iedereen natuurlijk het allerbeste toewensen voor 2014! Een jaar met een goede gezondheid, veel geluk, liefde, creativiteit en nog veel meer. Ik ben niet iemand van de goede voornemens, die sneuvelen vaak al voor het jaar een week oud is. Toch zijn er een aantal dingen die ik dit jaar wil proberen.

kinderbreiboekBreien
Sinterklaas en de Kerstman hebben me allebei een boek gegeven waar ik iets mee kan gaan doen. Van Sinterklaas kreeg ik een kinderbreiboek. Nee, dat betekent niet dat ik mijn eigen kinderen kan gaan breien. Maar dat de patronen in het boek zo makkelijk zijn dat een kind ze kan maken en ik hopelijk ook. 🙂

Vilten
viltenDe Kerstman heeft goed geluisterd naar mijn gemompel over het volgen van een viltcursus. Eind 2012 heb ik een workshop gevolgd waarin ik een windlicht van vilt gemaakt heb. Vorige maand kwam ik op internet een basiscursus vilten tegen bij mij in de buurt. Ik heb lang getwijfeld en uiteindelijk besloten om niet naast een pottenbakcursus ook nog eens een cursus vilten te gaan doen. Ik kreeg daarom het boek Vilten van Gillian Harris met leuke voorbeelden en een goede uitleg over hoe je ze kunt maken.

Expositie
Dit jaar wil ik weer eens exposeren. Het plan is dat ik dat op mijn werk doe ergens rond de Pasen. Maar de exposities bij Kunst bij BOB lopen wel wat uit, het zou dus ook ergens in het najaar kunnen worden. Wie weet kan ik mijn mannetjes en vrouwtjes ook wel ergens anders tentoonstellen in een bibliotheek of restaurant (tips zijn welkom).

winkelwagenWebwinkel
Al een paar jaar zit ik erover te denken om een webshop op Etsy te openen. Telkens besluit ik echter met een of andere smoes om het niet te doen. Dit jaar wil ik het toch echt gaan proberen om knopen en hangers van keramiek, gehaakte hebbedingetjes en mijn grote en kleinere beelden via Etsy te verkopen. Als het me niet bevalt kan ik er tenslotte ook zo weer mee stoppen.

Nu ga ik snel de overgebleven appelflappen opeten, ik heb me namelijk voorgenomen drie kilo aan te komen dit jaar! 😉

13 gedachtes over “Wat ga ik proberen in 2014?

  1. Thuis zijn de appelflappen inmiddels op, maar gelukkig heeft een collega nog wat flappen mee naar het werk genomen. Die 3 kilo gaat makkelijk lukken deze week! 🙂

  2. Jij ook de beste wensen voor 2014 – ik hoop dat je weer een zeer creatief jaar mag hebben en dat die webshop er komt!

Geef een reactie

