Van alle markten thuis

hhm 12De komende weken val ik van het ene evenement in het andere. Het voorjaar is nou eenmaal de tijd van de braderieën, kunst- en keramiekmarkten. Het probleem is dat ik eigenlijk overal wel naartoe wil en het liefst ook telkens met een ander ‘slachtoffer’. 😉

Sommige kunstmarkten vallen echter samen met een expositie of met een vakantie. Vervolgens wil ik ook nog overal verslag van doen, maar dat wordt voor mij en mijn zeer gewaardeerde lezers wellicht iets te veel van het goede.

Inmiddels ben ik helemaal gefocust op de Goudse Keramiekdagen terwijl ik daar twee jaar geleden nog nooit van gehoord had. In andere plaatsen van het land zijn echter ook keramiekmarkten en -festivals. Een ex-collega maakte me attent op Clay2day, een keramiekfestival met 50 deelnemers, dat gehouden wordt op een landgoed in Lisserbroek. Het ziet er op de website geweldig uit en ik wil het dan ook in geen geval missen.

Dan is er ook nog de Hippe Kunstmarkt in Voorburg waar mijn vriendin en mede-exposant GB Beeldend Kunstenaar met haar kunstwerken zal staan. En wat dacht je van de Hip en Handgemaaktmarkten in het Oosten van het land.

Om jullie zelf ook de kans te geven een van de evenementen te bezoeken waar ik zelf graag heen zou willen, heb ik er een aantal op een rijtje gezet. Zowel in foto’s als in een tabelletje (met linkjes naar de betreffende websites).

Wat Waar Wanneer
Handmade Museum Boijmans van Beuningen, Rotterdam t/m 20 mei 2013
Hip en Handgemaakt Kazerneterrein, Nijmegen 21 april 2013
Swanmarket XXL Museumplein, Rotterdam 21 april 2013
ART2013 Jaarbeurs, Utrecht 21 t/m 28 april
Clay2day De Olmenhorst, Lisserbroek 27 en 28 april 2013
Hip en Handgemaakt Zwolle 5 mei 2013
Sundaymarket Westergasfabriek, Amsterdam 5 mei 2013 (en elke eerste zondag van de maand)
Goudse Keramiekdagen Gouda 9 en 10 mei 2013
Hande made markt Museum Boijmans van Beuningen, Rotterdam 12 mei 2013
Hippe Kunstmarkt Voorburg 25 mei 2013
Hip en Handgemaakt Arnhem 26 mei 2013
Swanmarket XXL Museumplein, Rotterdam 26 mei 2013
9 gedachtes over “Van alle markten thuis

Geef een reactie

